Atrodo, jūs esate <country>

Eikite į savo šalies „TENA“ svetainę, kur rasite vietinę informaciją.

Pratimai dubens dugno raumenims ir šlapimo pūslei stiprinti


Yra daug įvairių gydymo būdų, tačiau kai kurias problemas galite sumažinti mankštindamiesi ir atlikdami specialius pratimus.

Žmogus atlieka pilateso pratimą remdamasis pėdomis į kamuolį.


Dubens dugno raumenų treniravimas

Treniruoti dubens dugno raumenis reiškia stiprinti šlaplę ir šlapimo pūslę juosiančius palaikomuosius raumenis keletą kartų iš eilės juos sutraukiant ir atleidžiant. Šis pratimas stiprina ir tonizuoja šlaplę ir šlapimo pūslę palaikančius raumenis, kurie turi būti tvirti siekiant apsisaugoti nuo nevalingų šlapimo ištekėjimų.
 
Šlapimo pūslės treniravimas reiškia, kad jūs mokotės atgauti savo  šlapimo pūslės kontrolę planuodami ir sekdami laiką tarp šlapinimųsi. Jei per dieną išgeriate pusantro litro skysčių, tualete turėtumėte lankytis iki 8 kartų. Jei į tualetą turite eiti dažniau, jums galėtų praversti šlapimo pūslės treniravimas.
 
Treniruoti šlapimo pūslę reiškia žinoti, kaip jums pasireiškia šlapimo nelaikymas, ir suformuoti naujus šlapimo pūslės ištuštinimo įpročius. Vadinasi, neiti į tualetą „dėl viso pikto“ ir neatidėlioti šlapinimosi paskutinei minutei. Treniruodamiesi jūs mokote savo šlapimo pūslę išlaikyti didesnį šlapimo kiekį ir ilginate laiką tarp vizitų į tualetą. Užuot bėgus į tualetą vos pajutus norą šlapintis, naudinga nukreipti mintis ir įtempti dubens dugno raumenis. Taip pat padeda apsilankymų tualete planavimas ir šlapimo pūslės veiklos dienoraščio rašymas. Šie būdai padės pamažu ilginti laiką tarp apsilankymų tualete ir atgauti šlapimo pūslės kontrolę.
 
Elgesio keitimas reiškia, kad jūs pritaikote savo gyvenimo būdą taip, kad galėtumėte sumažinti ar gydyti šlapimo nelaikymą arba visai užkirsti jam kelią. Pavyzdžiui, stengdamiesi per dieną negerti per daug ar per mažai skysčių, taip pat vengdami gėrimų, dirginančių šlapimo pūslę, tokių kaip kava ir energiniai gėrimai. Be to, jūs galite sudaryti treniravimosi režimą ir pakeisti valgymo įpročius, kad atsikratytumėte papildomo svorio, kuris kartais prisideda prie šlapimo nelaikymo. Dar vienas būdas, kaip galėtumėte pakeisti savo elgesį, – užtikrinti sveikus vaikščiojimo į tualetą įpročius.
 
Be šlapimo pūslės treniravimo, yra ir kitų gydymo būdų. Biologinis grįžtamasis ryšys yra būdas treniruojant dubens dugno raumenis rinkti ir įvertinti informaciją, pavyzdžiui, pasitelkus jutiklius ir kompiuterinę stebėseną, kad galėtume nustatyti, ar susitraukia reikiami raumenys. Kitas būdas – naudoti vaginalinį prietaisą, skirtą šlaplės, šlapimo pūslės, makšties, gimdos ir tiesiosios žarnos funkcijoms palaikyti. Be išvardytų gydymo būdų, galimos užpildų injekcijos aplink šlaplę, kad būtų sukurta palaikomoji masė, ar įvairios kitos operacijos.
 
Ir pagaliau galima naudoti mūsų šlapimo nelaikymui skirtus produktus, padėsiančius kontroliuoti ir suvaldyti patiriamus nepatogumus.
 

Sprendimai jums

„TENA Lady“

Moterims, kurios patiria šlapimo nelaikymą.
Brunetė šypsosi į kamerą

„TENA Men“

Vyrams, kurie patiria šlapimo nelaikymą.
Vidutinio amžiaus barzdotas vyras šypsosi fotografuojamas

Sprendimai rūpinantis kitais

Slaugantiems artimuosius

Jums, kurie slaugo mylimą žmogų, patiriantį šlapimo nelaikymą.
Pagyvenusi moteris ir jos jaunesnė giminaitė džiaugiasi viena kitos draugija

Sveikatos priežiūros specialistams

Specialistams, savo darbe susiduriantiems su šlapimo nelaikančiais pacientais.
Slaugė ir pagyvenusi moteris džiaugiasi viena kitos draugija

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.