Atrodo, jūs esate <country>

Eikite į savo šalies „TENA“ svetainę, kur rasite vietinę informaciją.

Mūsų atsakomybės istorija

„TENA“ visada siekė saugoti žmones. Bėgant metams žmonės visame pasaulyje vis geriau supranta klimato krizę, nuo jų neatsiliekame ir mes. Žingsnis po žingsnio mokomės ir tobulėjame. Kuriame inovacijas, kad apsaugotume ne tik žmones, bet ir planetą. 
 
Štai keli svarbiausi mūsų kelionės momentai.
Penki vėjo malūnai ant žalios kalvos keteros, debesys ir saulės spinduliai, tolumoje matosi kalnai.

2020

Visose savo Europos gamyklose „TENA“ pereina prie atsinaujinančios elektros energijos

Šiuo metu tik labai nedidelė dalis visame pasaulyje suvartojamos elektros energijos yra atsinaujinanti. Tačiau ši dalis nuolat auga ir mes labai stengiamės ją didinti. Nuo 2020 m. visos „TENA“ gamyklos pereina prie 100 % atsinaujinančios elektros energijos – šis žingsnis gerokai sumažins mūsų produktų anglies pėdsaką.

Šiaurės šalių „Gulbės“ logotipas žalių medžių fone

2019

„TENA“ produktai ženklinami Šiaurės šalių „Gulbės“ ekologiniu ženklu

Šiaurės šalių „Gulbė“ yra vienas griežčiausių pasaulyje aplinkos apsaugos sertifikatų, jis suteikiamas įvertinus produkto poveikį aplinkai pagrindiniais jo gyvavimo ciklo etapais. Matydami šį etaloninį logotipą, išdidžiai pateikiamą ant kai kurių „TENA“ produktų, galite dar labiau pasitikėti, kad pasirinkote produktą, kuris yra palankesnis mūsų planetai.

„TENA“ produktai juda gamyklos konvejerio juosta.

2019

Naujas svarbus tvaraus pakavimo tikslas

Mes įsipareigojome pasiekti, kad 100 % mūsų pakuočių būtų perdirbamos, pakuotėms naudoti 85 % atsinaujinančių ir perdirbtų medžiagų. Mums puikiai sekasi siekti šio tikslo. 2019 m. pabaigoje bendras visų „Essity“ prekių ženklų produktų pakuotėms naudojamų atsinaujinančių ir perdirbtų medžiagų kiekis buvo 68 %.

Mokslu pagrįstų tikslų logotipas

2018

Įsipareigojimas palikti švaresnę aplinką: ambicingi tikslai mažinti poveikį aplinkai

2018 m. išsikėlėme naują tikslą sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą 25 % naudojant energiją ir elektros energiją gamyboje bei 18 % naudojant pagrindines žaliavas ir transporto priemones, taip pat sumažinti atliekų kiekį siekiant mokslu pagrįstų tikslų. Tai reiškia, kad mūsų įsipareigojimas klimato srityje remia Paryžiaus susitarimą. 

Trys vaikai paplūdimyje rašo žinutę ir daro savo delnų atspaudus širdyje, kurią jie nupiešė smėlyje.

2018

Įsipareigojimas veikti: tvarumo didinimo kryptys

Parodydami, kaip giliai tvarumas įsišaknijęs mūsų versle, savo ateitį kuriame trimis naujomis kryptimis: Gerovė – tai rūpinimasis ir drąsa spręsti socialines problemas, kurių bijo imtis kiti; Daugiau iš mažiau – tai siekis sukurti didesnę vertę naudojant mažiau išteklių; ir Žiedinė ekonomika – produktų, kurie gaminami iš atsinaujinančių ir perdirbtų medžiagų, kūrimas bei pakartotinio naudojimo ir perdirbimo sprendimų paieška.

Saulės spinduliai skverbiasi pro aukštas pušis sukurdami šviesos properšas ant tamsaus miško žemės. EPD logotipas uždėtas ant paveikslėlio.

2017

Aukštesnis „TENA“ produktų skaidrumo lygis

Aplinkosauginė produkto deklaracija yra nepriklausoma patikros priemonė, pateikianti gaminio aplinkosauginę informaciją, pagrįstą visu jo gyvavimo ciklu. Tenkindama šio standarto reikalavimus, „TENA“ gali pagrįstai tvirtinti, kad mūsų produktai yra draugiški aplinkai. 

Šeši spalvoti skydeliai tinklelyje, kiekviename yra piktograma ir balta spalva atspausdintas tekstas, nurodantis JT darnaus vystymosi tikslus 3, 5, 6, 12, 13 ir 15.

2016

Drąsūs planai imtis pasaulinių veiksmų: įsipareigojimas siekti JT darnaus vystymosi tikslų

JT darnaus vystymosi tikslai yra svarbiausių pasaulinių problemų sprendimo projektas, kurio galutinis terminas yra 2030 m. Mes nusprendėme teikti pirmenybę tiems tikslams, kurie yra svarbiausi mūsų bendrovei, ir toms sritims, kuriose turime didžiausią patirtį ir galime nuveikti daugiausia. Dirbdami ir siekdami šių tikslų, pasaulį padarysime geresne vieta gyventi.

Dvi besišypsančios moterys prie „TENA“ gamyklos tikrina sugeriantį produktą.

2016

Gamybos atliekų kiekio mažinimas – nauji ambicingi tikslai

Siekdami galutinio tikslo gaminti visiškai be atliekų, išsikėlėme konkretų tikslą: visos „Essity“ gamyklos iki 2030 m. visas sugeneruotas atliekas pavers naudingomis medžiagomis ar energija. 

Jutiklinių grandinių tinklas, esantis sugeriančioje baltų apsauginių apatinių kelnaičių srityje, sueina į mažą stačiakampį langelį, pažymėtą „TENA“.

2013

Pristatyta „TENA Identifi™“ – daugiau informacijos, geresni rezultatai, mažesnis anglies pėdsakas

Profesionaliems slaugytojams labai svarbu suprasti individualius žmonių poreikius. „TENA Identifi“ yra nauja technologija, registruojanti slaugomojo asmens šlapimo pratekėjimą ir leidžianti slaugytojams dirbti turint išsamią informaciją apie pratekėjimo pobūdį ir šlapimo kiekį. Slaugomųjų šlapimo pratekėjimas1 sumažėja 62 %, šlapimo nelaikymo produktai1 keičiami 4 % rečiau, per metus susidaro 56 kg mažiau atliekų nuo vieno gyventojo2.
 
 
 
1) Klientų rezultatai, gauti palyginus 210 stebėjimo prieš ir po naudojimo ataskaitų, parengtų su „TENA Identifi™“ Danijoje. Stebėjimo ataskaitos sudarytos nuo 2013 m. birželio iki 2015 m. birželio.
2) Rezultatai pagrįsti 207 vartotojų iš 25 Švedijos savivaldybių duomenimis; 2017 m. kovas 

Septynios poros pėdų, sudarančios ratą aukštoje žalioje žolėje.

2011

Nauji mūsų tikslai inovacijų srityje: žmonės ir gamta

Nuo šiol mažiausiai 33 % inovacijų bus skirtos socialinei padėčiai ir (arba) aplinkos apsaugai gerinti. Efektyviau naudosime išteklius ir mažinsime poveikį aplinkai atsižvelgdami į visą savo inovacijų gyvavimo ciklą. 

Globos namų darbuotojas padeda senyvo amžiaus moteriai naudotis vaikštyne.

2011

Pristatyta „TENA Solutions“ – partnerystė siekiant užtikrinti aukštesnę priežiūros kokybę ir mažinti anglies pėdsaką.

„TENA Solutions“ – struktūrinis sprendimas, skirtas bendradarbiaujant su slaugos namais didinti jų gyventojų gerovę darant mažesnį poveikį aplinkai. Slaugos namuose, kurie pasirinko „TENA Solutions“, laikas, praleistas atliekant su šlapimo nelaikymu susijusias procedūras, vidutiniškai sumažėja 44 %*, o atliekų kiekis – 31 %*.
 
 
 
* Vidutinės procentinės vertės, gautos atlikus 85–181 „TENA Solutions“ atvejų tyrimų įvairiose pasaulio šalyse, daugiausia Europoje, taip pat JAV, Kanadoje bei Kinijoje. Skirtingų šalių ir slaugos namų rezultatai skiriasi. 2011–2013 

Tolumoje išnykstanti pėdsakų juosta paplūdimio smėlyje.

2008

Naujas sudėtingas CO2 tikslas: 50 % sumažinti „TENA“ produktų anglies pėdsaką.

Naujausia informacija: išsikėlus šį tikslą, mums pavyko 11–33 % sumažinti paketų, įklotų ir kelnaičių tiekimo anglies pėdsaką, o iki 2030 metų tikimės pasiekti arba viršyti savo tikslą anglies dioksido pėdsakus sumažinti 50 %.

Reklaminiai 9-tojo dešimtmečio produktų paveikslėliai, kuriuose matome „Tenaform“ ir „Tenette“ šlapimo nelaikymo produktus.

1983

Įregistruotas „TENA“ prekės ženklas – prasidėjo naujas istorijos etapas

„TENA“ prekės ženklas buvo įregistruotas 1983 metais ir, kaip visi mūsų produktai, ilgainiui pamažu tobulėjo. Bėgant metams mes tyrinėjome, kūrėme inovacijas ir siūlėme rinkai naujoviškus produktus. Nors pradžia buvo kukli, tapome pirmaujančiu šlapimo nelaikymo produktų prekės ženklu, kuriuo pasitiki milijonai žmonių visame pasaulyje.

Du tyrėjai baltais drabužiais laboratorijoje tikrina savo užrašus.

8-asis dešimtmetis

Produktų sauga – svarbu nuo pat pradžių

„TENA“ prekės ženklo produktų sauga buvo labai svarbi nuo pat pradžių. Visiems „TENA“ produktams taikomos griežtos patikros procedūros ir jie yra saugūs naudoti pagal paskirtį. Juose yra įprastų medžiagų, kurias įvairiuose šlapimą sugeriančiuose higieniniuose produktuose daugybę metų saugiai naudojo milijonai žmonių visame pasaulyje.

7-ojo dešimtmečio spausdintame skelbime pavaizduotas modelis su vienkartinėmis šlapimo nelaikymo sauskelnėmis.

7-asis dešimtmetis

Pati pradžia: laužant tabu gerinti gyvenimo kokybę

Mūsų ištakos siekia 7-ojo dešimtmečio pradžią, kai mes (tuo metu švedų bendrovė „Mölnlycke“) sukūrėme pirmąsias vienkartines sauskelnes ir apatines kelnaites, skirtas šlapimo nelaikantiems pacientams. Mes pirmieji pradėjome atvirai reklamuoti produktus, skirtus šlapimo nelaikantiems žmonėms, siekdami gerinti šios įprastos būklės supratimą ir pripažinimą.