Šioje svetainėje naudojami slapukai. · Kas yra slapukai? Sutinku

„TENA Pants“

„TENA Pants“ asortimentas sukurtas atsižvelgiant į individualius kliento poreikius

Urologinės slaugos prireiks vis daugiau ir daugiau žmonių

Viena iš trijų moterų virš 50-ies ir vienas iš keturių vyrų virš 40-ies metų amžiaus kenčia nuo šlapimo nelaikymo.[1,2] Gyventojams senėjant (2017-aisiais bus 1 mlrd. žmonių virš 60 metų amžiaus[3]), urologinės slaugos produktų poreikis taip pat auga. Pasiūlydami „TENA“ kelnaites galite padėti savo klientams patikimai mėgautis jų mėgstamu gyvenimo stiliumi.

Ketvirtadalis visų vyrų

patiria šlapimo nelaikymą, įskaitant lašėjimą ir varvėjimą2

Vyrų piktogramos

Trečdalis visų moterų

patiria šlapimo nelaikymą, įskaitant nedidelį pratekėjimą1

Moterų piktogramos

Pagalba pagal individualius poreikius

Taip pat populiarėja slauga namuose, todėl auga poreikis produktų, kuriuos būtų lengva naudoti pavieniams asmenims arba slaugytojams.  Šie besikeičiantys poreikiai sudaro naujas galimybes padėti pagerinti klientų gyvenimo kokybę ir išplėtoti Jūsų verslą.

Augant didesnio kelnaičių produktų pasirinkimo paklausai, kad būtų patenkinti besikeičiantys poreikiai, „TENA“ turi tinkamą sprendimą. „TENA Pants“ asortimentas skirtas individualiems poreikiams, įskaitant naujuosius konkrečiai lyčiai pritaikytus produktus aktyviems žmonėms. 

Turėdami patobulintą „TENA Pants“ asortimentą galite pasiūlyti visiems savo klientams idealų asmeniškai pritaikytą sprendimą, padidindami prekybos apimtis ir klientų lojalumą.

Moterų piktogramos

Literatūra

  1. Women over 50; Abrams et al. Incontinence, 5th EDITION 2013. 5-oji tarptautinės konsultacijos nelaikymo klausimais. Paryžius. 2012 m. vasario mėn.
  2. Men over 40; Irwin DE et al. Apatinių šlapimo takų simptomų, dirglios šlapimo pūslės, šlapimo nelaikymo ir šlapimo pūslės angos užspaudimo atvejų paplitimo visame pasaulyje įvertinimas. BJUI 2011;108:1132-1139. 
  3. Pasaulio gyventojų senėjimas, 2013 m. Ekonominiai ir socialiniai reikalai, Jungtinės Tautos, 2013 m.