Atrodo, jūs esate <country>

Eikite į savo šalies „TENA“ svetainę, kur rasite vietinę informaciją.

Patarimai

Džiaukitės gyvenimu klausydami patarimų iš tų vyrų, kurie žino apie ką kalba. Mes surinkome visą jums reikalingą informaciją tiesiai iš ekspertų.

Patarimai

Hidratacija

Hidratacija

Nenustokite gerti vandens. Jums gali atrodyti, kad negerdami vandens patirsite mažiau ištekėjimų, tačiau to rezultatas bus dehidratacija ir tikimybė, kad jūsų šlapimas taps labiau koncentruotas. Labiau koncentruotas šlapimas gali sukelti šlapimo pūslės infekciją, o to juk niekas nenori.

Saiko pojūtis

Saiko pojūtis

Kofeinas, alkoholis ir dirbtiniai saldikliai gali padažninti skubų norą užsukti į tualetą. Nesijaudinkite, jums neteks atsisakyti įprasto gyvenimo, bet mažesnis kofeino vartojimas gali labai padėti.

Meskite rūkyti

Meskite rūkyti

Jūs jau žinote, kad rūkymas kenkia sveikatai, bet dar viena priežastis, skatinanti mesti rūkymą, nepamaišys. Pavyzdžiui, ar žinote, kad tabakas gali pabloginti šlapimo takų simptomus? Jau nekalbant apie tai, kad rūkymo sukeliamas kosulys nepadeda kovoti su šlapimo nelaikymu.

Atsipalaiduokite

Atsipalaiduokite

Stresas niekada nėra malonus, ypač kai jis gali sukelti šlapimo nelaikymą ar pabloginti jūsų simptomus. Praktikuodami tokius atsipalaidavimo būdus kaip kvėpavimo pratimai ir meditacija, galite geriau kontroliuoti savo šlapimo pūslės darbą.

Atsiliepimas

Štai patarimas dėl skysčių gėrimo, kuris man padėjo. Sumažinkite skysčių vartojimą kelias valandas prieš eidami miegoti.

Kenas
67

Atsiliepimas

Nenoriu, kad tualeto šiukšliadėžėje kolegos pastebėtų mano panaudotus paketus, todėl prieš išmesdamas juos suvynioju į tualetinį popierių.

Trevoras,
42

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.