Kovokite su šlapimo ištekėjimais darydamos Kėgelio pratimus

Sustiprinus dubens dugno raumenis sumažės šlapimo nelaikymas.
Moteris juokiasi apglėbusi anūką pikniko metu

Vienas tikrai padedantis dalykas

Jūsų šlapimo pūslę vietoje laiko keletas dubens dugno raumenų. Kol šie raumenys veikia gerai, visiškai kontroliuojate šlapimo ištekėjimą. Šlapimo ištekėjimas gali atsirasti šiems raumenims netekus savo pajėgumo. Štai kodėl vienas iš svarbiausių dalykų kovojant su šlapimo nelaikymu yra sužinoti, kaip išskirti dubens dugno raumenis ir reguliariai juos mankštinti. Tai vienas labiausiai padedantis kontroliuoti šlapimo ištekėjimą dalykas, šalia visų kitų. 

Nematoma treniruotė

Nuostabi dubens dugno treniruočių arba Kėgelio pratimų savybė yra ta, kad juos galite daryti bet kur ir bet kada – niekas net nepastebės. Susitikime, autobuso stotelėje arba pasimatymo vakarienės metu – tiesiog sutraukite, sutraukite ir sutraukite. Sunkiausias dalykas – prisiminti tai daryti.

Dubens dugno raumenų pratimai

Išmokite sutraukti raumenis ir kontroliuoti šlapimo ištekėjimą.

Dvi moterys mėgaujasi bėgiojimu miškais

Gyvenimas patiriant įtampos šlapimo nelaikymą

„Niekada nemaniau, kad šlapimo pūslės silpnumas galės man kliudyti.“

Margarita
60

Linksma brandi moteris segasi šalmą stovėdama šalia dviračių mieste

Patarimai ir gudrybės

Šlapimo nelaikymas neturi sugriauti jūsų gyvenimo – gaukite informacijos, kaip vėl kontroliuoti situaciją.

Dvi moterys su dviračiais sėdi saulėtoje pievoje

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.