Kaip susidoroti su šlapimo ištekėjimais menopauzės metu

Moteris rašo prie stalo
Amžius turi tam tikrų privalumų. Sukaupta gyvenimo patirtis dažnai suteikia tinkamą pasitikėjimo savimi jausmą ir leidžia suprasti, kas iš tiesų svarbu gyvenime.  Galbūt jau užauginote vaikus ir turite laiko daryti visus tuos dalykus, kurių turėdavote atsisakyti, kol vaikai buvo maži arba beprotišku karjeros pradžios etapu? Pagaliau sulaukėte laiko imtis hobio arba leistis į keliones, apie kurias svajojote. Šlapimo pūslės silpnumas neturi jūsų sustabdyti.
 
Daugelis moterų patiria šlapimo pūslės silpnumą menopauzės metu. Yra požymių, kad hormonų pokyčiai – o ypač estrogeno lygio sumažėjimas – veikia dubens raumenis ir gali pakeisti šlapimo pūslės padėtį, o dėl to gali prasidėti nevalingi šlapimo ištekėjimai. Be to, su amžiumi makšties ir šlapimo takų audiniai gali tapti sausesni, plonesni ir mažiau tamprūs. Tarsi būtų negana karščio antplūdžių, ar ne? 
 
Laimei, turint tinkamos informacijos ir apsaugos, nevalingas šlapimo ištekėjimas menopauzės metu neturi jums kliudyti daryti tai, ką norite. Toliau pateikiame keletą patarimų, kaip galima susitvarkyti su šlapimo nelaikymu pereinamuoju laikotarpiu. 
 
  • Gydymas estrogenu kremų ir makšties žvakučių pavidalu gali padėti suvaldyti menopauzės metu patiriamus simptomus. Paklauskite savo gydytojo, koks gydymo būdas jums geriausiai tinka.  
  • Į savo kasdienius užsiėmimus įtraukite keletą Kėgelio pratimų. Keletas minučių dubens dugno mankštos kiekvieną dieną gali sumažinti šlapimo nelaikymo riziką arba jį visai pašalinti.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.